Ta strona używa mechanizmu ciasteczek (cookie). Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies. OK, rozumiem

Szukaj


Wyniki wyszukiwania (5):

1. W tym roku Polak zje średnio 3 kg mięsa wieprzowego więcej niż w 2013 roku

Ceny mięsa wieprzowego spadają – pod koniec września średnia cena zakupu żywca wieprzowego była o jedną piątą niższa niż przed rokiem. To efekt większej podaży na rynku. Z racji niższych cen rośnie konsumpcja czerwonego mięsa – według prognoz Agencji Rynku...

2. Zasmakuj w Europie

Kampania pt. ,,Zasmakuj w Europie’’ obejmuje działania informacyjno-promocyjne dotyczące świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów. Program skierowany jest na rynek turecki.

3. Reforma zasad promocji produktów rolnych i rolno-spożywczych

W 2016 roku kraje unijne dysponować będą budżetem w wysokości ponad 111 mln euro na działania w zakresie promocji produktów rolnych i rolno-spożywczych. Docelowo w 2019 roku kwota wsparcia wynieść ma 200 mln euro. Fundusze posłużą do realizacji kampanii in...

4. Highlander - szkockie bydło mięsne

Szkocka rasa bydła wyżynna Highlander jest starą szkocką rasą bydła, cechującą się długimi rogami i kudłatą sierścią. Rasa została wyhodowana w północnej Szkocji. Do Australii i Ameryki Północnej trafiła na początku XIX wieku. Powstała w wyniku krzyżówki d...

5. Polscy producenci wołowiny stawiają na ekologię i zrównoważone rolnictwo

Ekologia i zrównoważone rolnictwo to w krajach Europy Zachodniej rosnący trend. Rynek ekożywności wciąż zyskuje na wartości, a konsumenci coraz chętniej wybierają takie produkty. W tym kierunku powinni zmierzać również polscy producenci wołowiny – podkreśl...